Nieuwe samenwerking tussen stichting Handicart en Ebicus
Stichting Handicart en Ebicus bundelen krachten
Het bedrijf Ebicus gaat voor onze stichting het klantsysteem beheren en ontwikkelen. Zo'n CRM-systeem (Customer Relationship Management systeem) zorgt ervoor dat van elke pashouder of donateur alle vragen, serviceaanvragen, voorkeuren en contactmomenten uit het verleden onmiddellijk beschikbaar zijn. Op deze manier is elke nieuwe interactie altijd persoonlijk, relevant en actueel. Begin 2024 heeft stichting Handicart aan Ebicus gevraagd om een voorstel uit te werken om het beheer en de ontwikkeling van ons CRM-systeem Salesforce uit te gaan voeren.
Jurn Hageman, directeur van Stichting Handicart: "het inrichten, onderhouden, uitbreiden en integreren van CRM-omgevingen is een continu proces en wij zijn verheugd dat we hiervoor in Ebicus een betrouwbare partner hebben gevonden."
Ebicus helpt bedrijven al meer dan 20 jaar blijvend het maximale uit CRM te halen. Directieleden Ton van der Meer en Huub van Rijswijck van Ebicus: "wij leggen onze focus in eerste instantie op het goed leren kennen en begrijpen van de CRM processen van Stichting Handicart. We brengen eerst de basis op orde: het beheer en support. Daarna gaan we kijken of we via managed services meer voor elkaar kunnen gaan betekenen op het gebied van CRM optimalisatie. We kijken uit naar een plezierige, betrouwbare en toekomstbestendige samenwerking!"